مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

این راهنمای خرید توالت فرنگی قبل از خرید توالت بعدی شما را کمک خواهد کرد. بنابراین مطمئن شوید که: 

  • تصمیم بگیرید که آیا شما از توالت فرنگی ارزان یک تکه یا دو توالت استفاده می کنید
  • نوع نصب را انتخاب کنید
  • فضای موجودی که در آن توالت نصب خواهد شد را اندازه گیری کنید
  • در صورت امکان، سعی کنید یک توالت را از نام مارک خریداری کنید
  • بین کاسه توالت دایره ای یا بلند بلند تصمیم بگیرید
Related image

ویژگی های لازم توالت فرنگی

  1. صرفه جویی در مصرف آب برخی از توالت فرنگی می توانند گواهینامه کیفیت آب، توالت فرنگی دیواری با راندمان بالا را با 1.28 گالن یا کمتر در هر فلاش، در مقایسه با 1.6 گالن توالت فرنگی، داشته باشند.
  2. دوش گرفتن آیا می خواهید یک سرویس بهداشتی انتخاب کنید که می تواند شما را قادر به مسواک زدن جزئی برای مایعات یا چسباندن کامل مواد زائد جامد کند؟
  3. رتفاع توالت های فرنگی کاسه توالت های راحت در توالت غیر سنتی در نظر گرفته می شود. یک لبه استاندارد کاسه حدود 15 اینچ بالای کف است، اما کابینت های توالت فرنگی دیواری در 17 اینچ بهترین هستند. ارتفاع کابینت 17 اینچ و حتی یک کابین 19 اینچ نیز مطابق با قانون آمریکاییان با معلولیت است.
  4. شکل کاسه یک کاسه بلند، فضای بیشتری را اشغال می کند، اما فضای بیشتری را برای صندلی فراهم می کند و اجازه می دهد تا بوی های کمتری فرار کنند. این را در نظر بگیرید به عنوان یک کاسه بلند می تواند تا 6 "طولانی تر از یک کاسه استاندارد است.
  5. یک توالت توالت توالت های دو تکه ارزان تر از یک قطعه هستند، اما آنها تمایل دارند که گرد و غبار را در بین مخزن و کاسه قرار دهند. توالتهای یکپارچه گرانتر هستند و از توالت فرنگی دو تکه قابل نصب تر است. در مورد عملکرد آنها تقریبا یکسان هستند.
  6. سیستم های فلاش فلاپر لاستیکی چیزهایی از گذشته است. به دنبال برج های کشویی جدیدتر که قابل اعتمادتر از flappers های قدیمی هستند. توالت فرنگی های تحت فشار فشار فلاشرس های آب مصرفی بیشتر از توالت فرنگی جاذبه است.
  7. شیر فلکه. برو پس از توالت فرنگی که حداقل یک شیر 3 اینچ است. توالت فرنگی سیار های سنتی دارای سوپاپ 2 اینچی هستند که نیروی کمتری نسبت به وسایل جدید ارائه می دهند.
  8. ابعاد خشن فاصله از دیواره پشتی به ورودی خط آب، از مدل به مدل متفاوت است، پس قبل از اینکه توالت فرنگی مخزن دار جدید خود را دریافت کنید، از قبل بخواهید.
  9. سر و صدا. نویز می تواند یک عامل زمانی باشد که سرویس فرنگی شما در نزدیکی مناطق حمل و نقل بالا نصب شود.
  10. رنگ بیش از 80 درصد پس از سفید شدن سنتی، هر چند بیشتر و بیشتر مردم هر روز به دنبال رنگ های عجیب و غریب جدید می روند.
  11. خطوط آب از خطوط آب فولادی ضد زنگ انعطاف پذیر به جای خطوط مس و کروم سخت استفاده کنید.
  12. دریچه خاموش اتصالات توالت فرنگی چندگانه برای شیر تعطیل وجود دارد. اتصالات لحیم کاری و اتصال فشرده سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، اما مطمئن شوید که شما لوله های آهن قدیمی ندارید زیرا ممکن است نیاز به نوعی متفاوت از سرویس فرنگی قرار گیرد.

اطلاعات مورد نیاز در مورد توالت فرنگی

خرید توالت فرنگی، به این معنا، یک اتاق کوچک است که برای دسترسی خصوصی به لوازم بهداشتی (توالت) برای دفع ادرار و دفع استفاده می شود. واحدهای توالت اغلب دارای یک سینک (حوضه) با صابون برای شستن دست ها هستند، زیرا این امر برای بهداشت شخصی اهمیت دارد.

این اتاق معمولا به عنوان یک "حمام" و توالت فرنگی ایرانی در انگلیسی آمریکایی شناخته می شود، "انگلیسی" در انگلیس انگلیسی، "رویا" در انگلیسی انگلیسی، و بسیاری از نام های دیگر در سراسر جهان انگلیسی زبان.

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • ادمین ادمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی