مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

انواع دیوارپوش حمام بازسازی حمام و طراحی دکوراسیون داخلی بدون شک یکی از پروژه هایی است که می تواند بیشترین تنش و سخت را داشته باشد. از یک طرف شما باید قابلیت های اتاق، مانند سطوح رطوبت را در نظر داشته باشید، و از طرف دیگر شما همچنین می خواهید طراحی دکوراسیون حمام فوق العاده و زیباتر باشد. تعجب نکنید که حرفه ای ها مانند طراحان حمام سال ها و سال ها در تلاش برای تکمیل این هنر هستند.

دیوارپوش حمام

 

خوشبختانه شما لازم نیست، و انواع دیوارپوش حمام که در حوله (یا به اصطلاح) حوله را بکشید، زیرا ما برای ایده جدید این حمام (از نظر سبک های دیواری) چند ایده ای داریم که می تواند هر دو عملی باشد و زیبا.

 

دیوارپوش 1: کاشی

ما قبلا گفته ایم: کاشی کاری هرگز از سبک بیرون نمی آید. این یکی از بهترین گزینه ها برای پوشاندن حمام است، زیرا کاشی ها مواد کاملی را برای یک اتاق مستعد رطوبت، نوسانات دما، بخار گرم و هر چیز دیگری در حمام ارائه می کنند. کاشی ها همچنین در تمیز کردن و نگهداری آسان، در میلیون ها رنگ، الگو و طرح موجود هستند، به این معنی که مطمئن شوید که مناسب برای حمام جدید خود را پیدا کنید.

 

دیوارپوش 2: تصاویر پس زمینه

بسیاری از آنها هنوز تمایلی به استفاده از کاغذ دیواری در حمام ندارند، چرا که آنها از چیزی که محیط مرطوب برایش ممکن است، می ترسند. با این حال، تصاویر پس زمینه وینیل تولید شده امروز کاملا مقاوم به رطوبت است، به این معنی که ما در حال حاضر یکی دیگر از گزینه های در نظر گرفتن برای makeovers ما حمام.

اعمال آن آسان تر نمی شود، و این یک مسئله ساده برای پاک کردن آن است که هر روز بارها و بارها.

شما در مورد طراحی این دیوار شیک و رنگارنگ حمام فکر می کنید؟

 

دیوارپوش 3: چوب

این می تواند کاملا شگفت انگیز است برای کشف دیوارهای چوبی در یک حمام، درست است؟ اما چه چیزی در مورد سونا و سالنهای زیبایی که در آن چوب ها به فراوانی حکومت می کنند؟ دیوار چوبی در یک حمام میتواند این را با نگاه خوشایند و گرم به خود جلب کند، به جز یک لمس منحصر به فرد. البته جنگل های گرمسیری مانند تیک، گزینه های بسیار خوبی برای مقاومت در برابر مقادیر زیادی از بخار و رطوبت هستند، بنابراین در مورد چوب هایی که انتخاب می کنید، باهوش باشید. و به یاد داشته باشید که تمام سطوح چوبی نیاز به مراقبت گاه به گاه، مانند حفاظت از آن با پایان روشن، از جمله پلی اورتان.

 

دیوارپوش 4: سیمان جلا

یکی از پوشش های مد روز برای حمام ها، سیمان جلا است. این مواد مناسب برای این نوع اتاقها، به لطف استعداد آبگیر و چسبندگی بسیار خوبی است. و اجازه دهید فراموش نکنیم که تعمیر و نگهداری، که عملا هیچ کدام نیست. گرچه ما تمایل داریم سیمان جلا را با نگاه صنعتی و مدرن مرتبط کنیم، حقیقت این است که این ماده بسیار متنوع است که می تواند در مورد هر پایان، طراحی و رنگ نشان داده شود.

 

دیوارپوش 5: رنگ

نقاشی دیوارها می تواند یک گزینه ساده و شیک باشد تا حمام شما را به یک نگاه جدید تبدیل کند. و به لطف مخترعان و طراحان، روزافزون بیشتری را جذب می کنند، چیزهایی مانند پوشش ضد آب و رنگ های خشک کردن سریع، یک حمام ساده و یک کار ساده را به شما می دهد. این ها به رطوبت نسبت به رنگ های سنتی مقاوم تر و مقاوم تر است، زیرا آنها مانع از آب شدن و جلوگیری از نفوذ می شوند و حمام شما را به مدت طولانی با نام تجاری جدید نگه می دارند.

 

دیوارپوش 6: سنگ

آیا می خواهید نگاه چشمگیر که فقط سنگ واقعی می تواند به شما استطاعت کند؟ بهتر است در مورد این با بودجه خود صحبت کنید، زیرا سنگ طبیعی بسیار گران است. اما هنگامی که شما خوشحال می شوید، روکش های سنگی کاملا جالب و سرگرم کننده هستند، به شما حمام زیبا ترین پایان می دهد که چندین ماده دیگر می تواند رقیب شما باشد - فقط به کلاسیک های بی انتها مانند سنگ مرمر، سنگ آهک و سنگ آهک فکر کنید.

 

دیوارپوش 7: آجر

ما تعجب برانگیز گذشته را ترک کردیم، به عنوان یک حمام با دیوارهای آجری قطعا چیزی نیست که هر روز را می بینید. چرا که نه؟ از آنجایی که اکثر مردم فکر می کنند که دیوارهای خام و روستایی نیاز به تمیز کردن و نگهداری در فضاهای مرطوب دارند و اینکه چگونه تمایل به انباشت گرد و غبار و قالب دارند. اما هیچ انسانی تقاضای منحصر به فرد دیوار آجری در معرض آن را نمی پذیرد، بنابراین در مورد اجازه دادن به دیوار کانونی در حمام مانند فضای پشت سینک / آینه چطور است؟


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی