مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت از اجزای بسیاری تشکیل شده است که هر کدام از آنها به نوعی باعث افزایش امنیت این محصولات می شوند. برای مثال قفل درب ضد سرقت، استحکام چوب آن و بسیاری موارد دیگر بسیار در این مسئله تاثیر گذار هستند. در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته ایم.  دانستن این موارد کمک بسیاری به فهمیدن قیمت درب ضد سرقت با توجه به معیارهای شما خواهد داشت. 

قفل درب ضد سرقت 

قفل هوشمند می تواند برای محدود کردن دسترسی درب  ضد سرقت ارزان به تنها افراد با یک کلید الکترونیکی FOB یا نزدیک دستگاه ارتباطی مانند یک گوشی هوشمند استفاده شود. [1] این دستگاه ها با صاحبخانه ها محبوب هستند، که می توانند دسترسی دیجیتال را بدون دسترسی به کلیدهای فیزیکی فعال و غیرفعال کنند. قفل ها می توانند زمان ورود را ثبت کنند در درب ضد سرقت ترک و در صورت شکست در زمان وقوع زلزله، زنگ هشدار می دهند.

Deadbolts - بر خلاف چنگال های معمولی بهار، مکانیزم قفل کردن این ها معمولا باعث می شود که پیچ ها به وسیله نیرو و یا شستشو برداشته شوند و به جای چرخش کلید، نمی توان به موقعیت خرید اینترنتی درب ضد سرقت باز منتقل کرد.

Image result for ‫درب ضد سرقت‬‎

چهار چوب درب در درب ضد سرقت

اندازه و سایز درب اگر استاندارد باشد می تواند تاثیر مناسبی در درب ضد سرقت مناسب داشته باشد. 

تقویت درب ضد سرقت ارزان - محصولات مختلف برای جلوگیری از خلع سلاح و یا تقسیم درب ضد سرقت ساخته شده است. ورق ورق فولادی می تواند در پشت و یا در زیر قفل یاتاقان قرار داده شود و لبه ی درب را بپوشاند تا مانع عبور درب در اطراف قفل درب ضد سرقت یقه شود. محصولات سنگین وظیفه ای که صفحات را در هر طرف نصب می کنند، درب را با پیچ و مهره متصل می کنند تا بتوانند از خلل و فرج استفاده کنند.

قیمت درب ضد سرقت به اجزایی بستگی خواهد داشت که برای درب خود در نظر می گیرید. برای مثال همانطور که گفتیم قفلی که انتخاب می کنید و مکانیزم داخلی درب می تواند تاثیر بسیاری در این قیمت داشته باشد. برای مثال در دربهای ضد سرقت عموما دو رویه وجود دارد و در بین آنها برای حفاظت و امنیت بیشتر یک لایه از یک عایق و همچنین فلزی محکم قرار می دهند. برای مثال تلفیق فولاد و پشم سنگ می  تواند گزینه ای مناسب باشد.

  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • ادمین ادمین

نظرات (۱)

  • یه روز از بیرون اومدم رفتم رو تخت خوابیدم
  • یه روز از بیرون اومدم رفتم رو تخت خوابیدم
    مامان و بابام اومدن بالا سرم و با محبت هرچه تمام دست تو موهام کرد و گفت :
    الهی  قربونش برم …
    بعد با یه لحن غم انگیز به بابام گفت : خوب شد دختر نشد وگرنه رو دستمون باد میکرد !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی