مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

کفپوش آشپزخانه ممکن است نیاز به کارآمد و سختگیرانه داشته باشد، اما نیازی به آن نیست که خسته کننده باشد. از کفپوش های رنگی در دکوراسیون آشپزخانه به الگوهای هندسی، کف آشپزخانه برای هر سبک طراحی شده است

 

کفپوش آشپزخانه

به عنوان آشپزخانه ها اغلب با مناطق ناهار خوری در فضاهای بزرگتر و فضای باز، با کف آشپزخانه، می تواند یک راه عالی برای متحد کردن مناطق مختلف اتاق باشد و یک پایان منسجم را ایجاد کند. ایده خوبی است که کف خود را در همان زمان به عنوان کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید و یک پالت رنگ و مواد را با هم ترکیب کنید.

 

کاشی های چینی مدرن برای انتخاب کفپوش آشپزخانه از نظر سختی پوشیدن، به دلیل ضد آب بودن، ضد ضربه و ضد خراش، و همچنین آسان برای تمیز کردن هستند. سنگ طبیعی اگر به درستی نصب شده و درمان شود عمر طول می کشد، اما متخلخل است و باید مهر و موم شود. طبقه های جامد و مهندسی چوبی گرم و شخصیت ارائه می دهند، اما تمایل دارند که دوام کمتری داشته باشند (اگرچه کف های جامد اغلب می توانند دوباره پر شوند).

 

در مورد نصب گرمایش زمین فکر کنید؟ به طور کلی، کاشی های چینی و سنگی با گرمایش کف زمین خوب است، اما کف های چوبی همیشه مناسب نیستند (چوب معمولا شرایط پایدار را ترجیح می دهد). قبل از خرید با تامین کننده کفپوش خود چک کنید.

 

مبانی نیز باید در مورد طراحی دکوراسیون آشپزخانه این موضوع مورد توجه قرار گیرند. کفپوش ها باید تمیز، خشک، ساختارا صاف و صاف باشند و اکثر تهیه کنندگان توصیه می کنند با استفاده از یک سازنده که در کفپوش آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد (مخصوصا برای سنگ طبیعی) توصیه شود. کاشی های فرمت بزرگ و طرح های الگو معمولا طول می کشد تا جا به جا شوند و هزینه های بیشتری را متحمل شوند، بنابراین معمولا گران تر هستند. مطمئن نیستید برای چه چیزی بروید؟ یک فهرست از ایده های کف آشپزخانه ما را در زیر داشته باشید.

 

یک ویژگی از کف خود را با کاشی های کف کاذب با طرح های زیبا طراحی کنید - آنها قطعا قطعه ایستاده در این آشپزخانه شیک هستند. در هنگام بازی با الگو، طرح رنگ خود را با دقت در نظر بگیرید - در اینجا بلوز های رنگی و خاکستری مکمل کامل برای واحدهای آشپزخانه نقاشی هستند.

 

مواد طبیعی مانند سنگ همیشه یک انتخاب مردمی هستند و اعتبار را به یک طرح می رسانند. روند فعلی Porcelain "mimica" است، که ظاهر مواد طبیعی را بازسازی می کند، در حالیکه به راحتی به پایان می رسد. در اینجا، پرچم های سنگ آهک، در یک مخلوط از ابعاد برای یک ظاهر آرام است که مطابق با سبک واحدها و میز خانه است.

 

به دنبال یک پوشش کف آشپزخانه سخت است که همچنین بدون دردسر سرد است؟ انتخاب کفپوش آشپزخانه مناسب بتن جلا ایده آل، اگر سطح کف ناخالصی داشته باشید، به راحتی بر روی آن بتنی قرار دهید. این نیز بسیار کم نگهداری و سختی است و می تواند منعکس کننده نور در اطراف اتاق باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی