مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون و معماری، طراحی و اجرای محوطه و فضای سبز است. شرکت های فعال در این صنعت خدمات مراقبت از چشم انداز و تعمیر و نگهداری را برای مشتریان تجاری و مسکونی ارائه می دهند. انتخاب از میان انواع طرح ها و گیاهان آپارتمانی و نگه داری آن، نیازمند مشورت با کارشناسان و خبرگان در این زمینه است.

محوطه سازی

با توجه به اینکه جهان بیشتر شهری می شود، علاقه به فضاهای سبز - از جمله درختان، چمن ها، گل ها و هجاها - در شهرهای سراسر جهان افزایش می یابد و تقاضا برای خدمات محوطه سازی را افزایش می دهد. تقاضای جهانی به طور عمده توسط عوامل مانند شروع مسکن، اشتغال و هزینه های مصرف کننده هدایت می شود.

صنعت خدمات محوطه سازی هر روز در حال توسعه و تنوع بیشتری است.

چشم انداز رقابتی

تقاضا تقریبا در طراحی دکوراسیون، محوطه سازی و فضای سبز به دلیل هزینه های ساخت و ساز و بخشی از سلامت کلی اقتصاد است. از آنجا که هزینه های مدیریت و تجهیزات به طور عمده ثابت می شود، سودآوری شرکت های فردی به حجم تقاضا و کارایی عملیات بستگی دارد. 

شرکت های کوچک به راحتی می توانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند، مگر در ارائه خدمات به مشتریان بزرگ. شرکت های بزرگ عمدتا از طریق شعبات یا دفاتر محلی فعالیت می کنند که عملیات تقریبا مشابه با شرکت های محلی است. 

صنعت ایالات متحده به شدت تقسیم شده است: 50 شرکت برتر تولید 15 درصد درآمد دارند.

محصولات، عملیات و فن آوری

خدمات محوطه سازی عبارتند از تعمیر و نگهداری چشم انداز تجاری و مسکونی، ساخت و ساز چشم انداز، سیستم های آبیاری، خدمات درخت، مراقبت از چمن های چمن و کنترل آفات و "پاکسازی خطوط" و یا حذف شعبه در اطراف خطوط برق.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی