مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح دکوراسیونی

طراحی دکوراسیون داخلی

مصالح ساختمانی تنوع و کیفیت گوناگونی دارند و انتخاب آن، باید با در نظر گرفتن کاربری و سبک دکوراسیون باشد.

  • ۰
  • ۰

1. چوب / درب های چوبی


به طور سنتی، چوب یا چوب به عنوان شناخته شده مشهور بوده است اصلی برای ساخت درب / پنجره بوده است. مزیت اصلی آن دسترسی محلی به مواد و سهولت که توسط نجار محلی ساخته می شود.


در حال حاضر انواع مختلف چوب در بازار موجود است و انتخاب آن باید بر اساس خواص طول عمر و بودجه صاحب خانه ساخته شود. اگرچه می توان آنها را برای تمام مکان های خانه استفاده کرد، اما آنها برای مکان های بیرونی مناسب می باشند.


چوب اغلب برای ساخت درب ها / پنجره ها استفاده می شود.


2. درب های BATTENED و LEDGED


درب های بتنی و پیشانی ساده ترین شکل درهای هستند و از سنین استفاده می شوند. درب های این خانه شامل بتتن های چوبی عمودی از ارتفاع درب با ضخامت حدود 35 میلی متر است که معمولا زبان و شیارهای متصل هستند. معمولا سه لبه (اعضای افقی) ارائه می شود، هر کدام در بالا و پایین و یکی در وسط.


درب های پائین و پیشانی نیز می توانند به صورت برسد یا برسد و قاب هایی برای ایجاد سفتی و ظاهر بهتر باشند.


درب های معمولی برای توالت، حمام، حمام و غیره و همچنین در خانه هایی که اقتصاد مورد توجه قرار گرفته است، پذیرفته شده است.

3. درب های فریم و پانل شده


این انواع درب ها و پنجره ها بیشتر در خانه ها ارائه می شود. قاب درب چوبی ساخته شده است و پانل های شاتر از چوب، تخته سه لا، تخته بلوک، تخته سخت و غیره. تعدادی از طرح ها را می توان بر روی پانل ساخته شده، در نتیجه ساخت این درب کاملا تزئینی.


پانل ها نیز می توانند از شیشه ساخته شوند. در مواردی که بخشی از درب در پانل های چوبی و باقی مانده از پانل های شیشه ای است، درب به عنوان تخته و لعاب شناخته شده است.


چنین دربهایی دارای انعطاف پذیری طراحی هستند که می توانند زیبایی زیبایی داشته باشند.


طراحی را می توان با توجه به نیاز و محل در خانه ساخته شده است.


قاب درب برای انواع درب ها می تواند از خود چوب یا بخش های فلزی مانند فولاد و غیره ساخته شود.


4. درب های فلش


درب فلش یک درپوش کاملا نرم است و دارای تخته سه لا یا فیبر متوسط تراکم است که روی قاب چوبی که نسبتا سبک است ثابت می شود. هسته توخالی به دست آمده اغلب با مواد هسته ای مقوا پر می شود.


درب های خیط و پیت معمولا در داخل یک خانه استفاده می شوند، اگر چه با برخی از تغییرات آنها نیز به عنوان درهای بیرونی در خانه استفاده می شود.


فریم برای چنین درب ها می تواند از چوب، فولاد و غیره ساخته شود که می تواند وزن آن را حفظ کند. درها معمولا در امتداد یک طرف قرار دارند و اجازه می دهند درب در یک جهت فقط باز شود.


درب های خیط و پیت کردن معمولا در خانه ها به دلیل دلایل اقتصاد، ظاهر خشن، دوام و غیره در دسترس هستند و معمولا در بازار موجود است.


هنگام ارائه این درها برای توالت، حمام؛ چهره داخلی درب باید با ورقه های آلومینیومی پوشیده شود تا از آب محافظت کند.


فریم برای چنین درب ها / پنجره ها می تواند در هر شیوه ای سنتی ساخته شود.


5. درب شیشه ای



شیشه معمولا برای درب ها و پنجره ها، مخصوصا برای پانل ها، ارائه می شود. با این حال، اگر صاحب آن مطلوب باشد، درب ها را می توان از مکانیزم های مخصوص برای مکان های خاص ساخته شده است. به طور معمول این درب ها در پشت خانه قرار می گیرند، زیرا این امکان را فراهم می کند که از حیاط باغ و یا باغ بدون هیچ مانع مشاهده شود.


درب های داخلی ساخته شده از شیشه به همان اندازه زیبا هستند، اما باید مراقبت های خصوصی و دوام داشته باشند. پانل های شیشه ای برشده در فریم های چوبی یک گزینه مکرر و زیبا برای درهای جلو هستند. درهای چنین هزینه ای دارند و نیاز به نگهداری خوب دارند.


آنها معمولا سنگین تر از درهای دیگر هستند و گران نیستند.


  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • ادمین ادمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی